Wohoo....Vårdväskan har såååå snygga saker

Har precis beställt nya stödstrumor på Vårdväskan.
Längtar verkligen tills de kommer då får ni veta mer om hur de är...
 
De har så snygga saker som även är användbara i vården. Skorna är så man kan smälla av.....funderar på att beställa så man kan glassa omkring i ett par cerisa träskor.....
Upptäckte idag att man även kan söka jobb sjuksköterska via dem.
Schysst med fler möjligheter än de som redan finns idag.
 
Annars så jobbar jag och sliter på min fjärde dag på arbetet. Känns som att man skulle behöva en
"Ny på Jobbet"-skylt för det känns så motigt allting även om "mina" patienter var glada att jag var tillbaka efter fyra veckor och möttes av många kramar och förfrågningar om hur min semester varit. Antar att det kommer att ta några veckor innan man kommer tillbaka in i jobbet.
Det händer spännande saker på vår mottagning med utökningen som är planerad i höst. Många nya kollegor blir det av olika slag.....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder som alltid kram morsan

2013-08-08 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0