Nya bloggappen

 Testar nya appen och nöjd, framförallt med att man kan sätta in kort i texten så här kommer lite....
Mina naglar till bröllopet i lördags som retar en och annan på jobbet men just nu orkar jag inte bry mig...

Är lite trött på jobbet och är såååå glad att jag ska byta till en annan mottagning. Får mail om hur man ska jobba från en som har noll koll (bara i vården??). Vet inte om h_n har en aning om hur mitt jobb ser ut idag??? Troligtvis inte men jag är glad åt att Vårdförbundet finns och man kan bolla med dem. Tröttande är det att inte räcka till, inte hinna och alltid ligga lite efter, dessutom ska jag ta bort en del som jag bedömer som viktiga och stötta upp kollega. Undrar om h_n tror man är en maskin. Dessutom händer det alltid oförutsedda saker när man jobbar med människor. 
Nästa hållplats blir iallafall Rättspsyk och start av en ny mottagning för svåra patienter. Vi ska samverka med Beroendecentrum, Rättspsyk och Kriminalvården. Kan bli spännande...


Här kommer en intetsägande bild från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0