Nyfriserad.........

Ja, de som känner mig vet ju att jag har en tendens att prioritera bort vissa saker. Tandläkare, frisören och annat smått och gott som jag egentligen borde ta mig tid till. Och nu när man har börjat jobba måndag till fredag så är det ännu svårare att lägga ner tid på sig själv som man egentligen behöver. Var iallafall ledig idag eftersom en fördel med att jobba kontorstid är att man har arbetstidsförkortning före helg så 4 timmar flex=heldag ledig. När min syrra fick reda på detta så pinglade det till i mobilen och jag hade fått en tid till min syrras frissa så nu är jag nufriserad som en pudel och har även inhandlat lite hårprodukter. Så nu är man snygg igen och ser inte så sliten och trist som vanligt.

Var igår på blåljusfest på Konrad. Hade förfest med mina gamla kollegor från psyket. Och det var som vanligt, mycket sprit, sång (sing-star) och en massa kackel. Hade askul och blev ganska packad (som det brukar bli när vi är igång som bäst) dansade massor och snackade med en massa folk (även det som vanligt). Träffade även en del av mina nya kollegor. Så rapporten från denna utgång var inte så komprometterande som man kanske hade önskat men better luck next time.
Drack bara sprit så man har inte varit så bakis idag men däremot känns det att man dansade som en galning igår. Har ont i muskler som man inte har använt på ett tag och även i muskler som man inte visste att man hade. Hade kul och skrattade som bara den igår iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0