Fotbollsträning

Tror inte jag kommer bli någon fotbollsmorsa.
Har aldrig spelat själv och har svårt att se tjusningen i att jaga efter en boll i ur och skur, men dottern tycker det är kul så vi går dit vecka efter vecka. Jag fryser dock och lillebrorsan längtar hem.
Idag kom dråpslaget..........................
Vi ska ha mamma-match = tjejerna utmanar sina mammor i en fotbollsmatch. Hmmm.... kondisen är inte vad den borde vara och är inte speciellt sugen på att visa upp mina (o)kunskaper inom fotbollsområdet men som vanligt råder mamman i mig och om två veckor kommer jag säkert att springa på plan, få en hjärtinfarkt eller sträcka mig och bli sjukskriven (kanske inte så tokigt). Allt bara för att man vet att det betyder så mycket att man gör detta.
Hur kan det komma sig att man helt enkelt blir panikslagen bara av tanken på detta????? Jag får väl ha egenterapi under två veckor nu så att jag glider in på plan som den morsa man vill vara men inte alltid är (nån som vet hur man kan gå ner 30-40 kg på två veckor samtidigt som man lär sig spela fotboll, tips mottages tacksamt).

Annars så har jag haft en soft dag på jobbet. Fick tag på en Dymo (ni vet som man märker saker med) och med en sån i handen blir man nästan manisk. Har märkt allt och lite till så att vi vet vad vi har i skåpen och på de olika hyllorna och på........ja i princip allt.

Kommentarer
Postat av: syrran

..*asg*...den matchen MÅSTE jag se!!! Kraaam!

2007-09-18 @ 21:17:32
Postat av: Emma

Sign up here for the DYMO-fanclub!

2007-09-27 @ 17:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0