Nu är det dags............

....har skjutit upp det bra länge nu men nu får det vara nog. Har efter noggrannt övervägande (typ 20 sek) gått med i viktklubb.se.................. i ett helt år.......ska det va ska det va rejält =) hahaha. Så nu ska jag bara klura ut hur det fungerar så att jag kan bli smal o snygg (hoppas än) gärna om två veckor men hoppas väl på att bli klar innan jag trillar av pinn. Har insett eller inte att jag inte ser ut som jag gjorde innan jag fick barn.......så nu är det bara att bita i det sura äpplet och krypa till korset...skaffa lås till kyl, frys och skafferi och hoppas på det bästa.
Nä ska nog gå bra bara jag bestämmer mig för att jag ska fixa det här......känner mig stärkt efter framgången med att jag har slutat röka. Är snart rökfri sedan 6 månader och det känns kanon.
Enda pirriga nu och det ultimata provet på om man klarar detta kommer i början av maj då jag ska på kryssning med mina fd kollegor som är storrökare. Det ska bli skit kul (hoppas jag eftersom jag ska bo med min fd chef och man kan ju hoppas att det inte blir bittert eller sura miner, kommentarer och liknande) och klarar jag att inte röka då klarar jag allt (tror jag)...............har redan börjat planera så smått vad jag ska handla i taxfree för mina cigarettpengar.......sprit i massor....hahahaha. Det gäller att byta en drog mot en annan eller var det att man inte skulle ha någon annan drog eller inge kul eller tja vet inte men det verkar ju inge kul om man inte får ha nå´n drog alls......hmmmmmm vad ska man göra då?????? Börja motionera..........hahahahahahaha. Eller??????? Ja jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0