Gospelkonsert och uppdatering

Har idag haft konsert med världens bästa gospelensamble.........självklart eftersom vi alltid ger järnet. Blev lyckat trots lite reptid innan pga av sjukdom och att vi inte hann förbereda oss som vi önskat men det va bara att hålla andan och dyka. Hade iallafall jättekul eftersom jag gillar alla som är med i detta gäng..........

Annars så har helgen varit regnig och trist........var på stan och frös för ett antiklimax på barnens dag som inte var något att hänga i julgranen men E fick provsitta polis och brandbil så han var nöjd. Hade planer på att käka grekiskt men eftersom man var dyngur så va man inte så jättesugen på att sitta och frysa på en restaurang så det blev hem och byta om o sedan pizzabuffé. Inte lika gott som grekiskt men det funkar=mat=mätt o man slapp laga själv. Det är alltid uppskattat.
Hämtade lillbrorsan på en blöt 40-årsfest....han förnekar förstås som alltid att han va full men han kallade mig konstant för sin sambo samt att han blev lite gråtmild och hade svårt att gå rakt men han var inte onykter utan bara lite trött.......yeah right. Kunde iallafall inte dricka öl och var förundrad över att han hade en cider och drack som han egentligen inte tycker om men han var inte onykter.......jaja lev i den lögnen du bara. Träffade honom idag och han såg riktigt fräsch ut..........................hahahahaha...........not. Det är jobbigt att inse att man närmar sig 30 och inte orkar som förr..........psssst du är inte 20 längre...........

Laddar nu inför ytterligare en vecka som sjukskriven och har väl lite inplanerat denna vecka men ska mest ta det lungt, är ganska trött. Vet inte om det beror på strålbehandlingen eller på om det beror på att jag inte jobbar. Har faktisk tagit en tupplur varje dag och det är ganska så skönt.
Imorgon ska jag städa och plocka lite så att mitt hem blir beboeligt igen, har inte gjort någonting förra veckan, bara tagit det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Sari

Hej!! Jag måste h¨lla med dej att det var superkul igår. Vi fick mycket god kritik och många tyckte vi är SUPERBRA,,,Vi är ju det öxå...Hoppas du får en trevlig dag idag..Kram

2008-05-19 @ 10:32:44
URL: http://frufiona.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0