Hej hå, hej hå nu till jobbet jag ska gå trodde jag ja.....

Jaha då har det gått två veckor o lite till och det va dax att börja jobba igen. Har sett fram mot det och vad händer..............
 Jo man måste börja med att komma senare pga röntgentid på måndag och vara ledig på tisdag pga röntgen........jag vill faktiskt börja jobba nu och jag känner mig fortfarande inte sjuk och jag tycker att det är lite överreklamerat med att lägga ut massor med tid, pengar och resurser på lilla mig men tydligen tycker någon annan att det ska göras. Hmmmmmm......tycker iallafall att det får vara nog sen. Nu vill jag jobba, vara ledig och njuta av livet utan en massa avbrott för en massa undersökningar.

Annars var det Melodifestivalfinal igår och ungarna höll sig uppe extra länge så jag fick en klockren mors dag-present.....sovmorgon till halv tio (med två ungar så finns det bara i fantasin annars). De hade även fixat en present (en bricka) så att man kan bubba fika fram och tillbaka in och ut. Va faktiskt vad jag behövde. M ville även ge mig frukost på sängen men jag har aldrig fattat det riktigt: smulor i sängen, sitter inte bra, svårt att inte spilla m.m. så jag övertalade henne med att vi skulle äta frukost uppe som vanigt men det var skönt med omtanken och att man fick frukosten serverad. E sjöng även för mig "Ja må du leva....", måste ha trott att jag fyllde år....inte så lätt att komma ihåg allt.

Min syrra åkte även till Turkiet i fredags och prickar som det verkar in en klockren sommarvecka om det håller i sig. Så trist det där...muhahaha. Enligt uppgift har de 38 grader varmt o det är inte så nice.........men skulle kunna tänka mig att ligga i vattenbrynet som en annan strandad blåval och flämta i den värmen..........bättre än regn eller ......kanske inte.
Sorry om jag ger er hemska bilder nu men det bjuder jag på............

Ps. Alla mammor där ute hoppas att ni blev ordentligt omhändertagna idag för imorgon är det vardag som vanligt.....

Kommentarer
Postat av: zyraan

...d va skönt i turkey ju..o nästa gång så hoppas jag ni e med..!! lovely, kan vi ligga som två strandade valar..asg!! love u!

2008-06-02 @ 19:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0