Jag är helt enkel usel........

Jag är världens sämsta mamma!!!!!!
Utan tvivel så vinner jag priset i år för idag har det totalt brunnit i min skalle idag och jag har hotat min lilla med att det inte blir en enda julklapp i år, han ska aldrig mer få följa med till affären samt skrikit, gråtit och försökt ignorera men inget hjälper. Det slutar med att han skrattar en rakt upp i ansiktet vilket man inte vill under dessa omständigheter. När han hade gråtit eller gnällt i cirka en timme och skrikit att han vill ha en ny mamma, han tycker inte om mig och totalt ignorerat allt man har försökt med och dessutom inte gör som man säger då funderar man på om det verkligen var/är värt det??????
Är det så mycket roligare med barn????
Var hade man varit utan????
Hade livet sett annorlunda ut eller hade det varit likartat???
Tyvärr så är det den stora som vanligt som får ta smällen även om jag skäller på "hell-boy", det är hon som verkligen lyssnar på vad jag skiker åt honom i min frustration och när det brinner i huvudet och man inte tänker rationellt hoppar den ena efter den andra grodan ut munnen........
Idag har jag skrikit att jag inte vet om jag tänker komma hem från jobbet mer och att jag kan tänka mig att flytta om det inte blir bättre och att jag inte kan ha det så här vilket resuterade i att dottern blev hysterisk, "hell-boy" sket fullkomligt i vad jag sa och att jag mår skit.........
Vet att det inte är rättvist och att det är därför jag mår skit och ska göra det eftersom jag skrek sånt som man inte får säga men idag tappade jag greppet totalt........
Tänk om nå´t händer och detta var det sista som sas och jag vet inte men jag mår skit, ungarna mår skit och inte blir jag en gladare och bättre mamma av allt detta. Var det inte det som var tanken med att jag gick ner i tid???? Verkar inte bli så....
Ringde till sambon efter att ungarna somnat för lite stöd och det gick ju inte hem direkt.... fan ibland vill man bara att nån säger att det är ok även om det inte är det och kan stötta en över telefonen och peppa en så att man orkar...man vill inte bli mer skuldbelagd......och ibland vill man bara bli kramad............och få höra att man duger som man är.

Ja jag vet att jag är patetisk just nu men va fan det här är min blogg och jag skriver vad jag vill.........och jag är så j-la trött på allt just nu......

Kommentarer
Postat av: Sari

Jaa du Lisa det är itne lätt alla dagar!! Man måste få må skit ,man måste få säga när måttet är rågat...Hoppas att det löser sig till det bättre!! Sänder dig styrkekramar

2008-11-14 @ 01:20:40
URL: http://frufiona.bloggagratis.se
Postat av: zyraan

D blir så ibland!

Och DU duger som du är!!

Ring nästa gång så ska jag peppa!!

Kram!

2008-11-14 @ 17:14:33
Postat av: morsan

ja, man blir visare med åren!!

kramis

2008-11-14 @ 18:28:37
Postat av: Mickis

Usch, jobbigt...har gjort och sagt nästan samma sak vid nåt tillfälle här hemma och vet precis hur du känner dig när du skriver det här. Visst, det är klart att det inte är ok att säga sånt, men det är väldigt lätt när man står i den där jobbiga/hysteriska situationen som man gör just DÅ....

Hoppas ni har rett ut det hela och att er dag idag har varit bättre.

Kram

2008-11-14 @ 22:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0