Jobbig vecka......och det svänger fort i verkligheten också

Äntligen är denna arbetsvecka till ända.  
Puh..........det har varit intensivt för alla parter på jobbfronten.
Ja från att ha en chef till en annan, kollegor som säger upp sig, andra chefer som slutar och andra som ska börja. Jo det är inte konstigt att man inte hänger med och utöver detta ska man va på två olika arbetsplatser och stötta upp, föreläsa och försöka göra ett bra jobb, ha dåligt samvete för att man inte är och stöttar där man borde vara.
Man vet ju inte hur det kommer att se ut imorgon. Det som är sant idag kanske inte är det imorgon så numer är det Carpe diem och njut av det så länge det varar.

Har fått ett kul klipp av sambon som gjort denna vecka uthärdlig och full av fniss när jag tänkt på det så jag bjuder på mitt fniss denna vecka......tokiga japaner och deras gameshows........enjoy....hihihihi




/> Pssst....håller även tummarna att vissa önskningar ska slå in....jag vill, jag vill, jag vill.....får man som man vill om man önskar det tillräckligt mycket?????? Skulle underlätta och göra mitt liv och den andres så mycket roligare.......är jag övertygad om......hmmm massor med fördelar, bara plus *flörtar*


Kommentarer
Postat av: Mickis

Jösses, skrattar så tårarna sprutar här juh....kvider



Hoppas ni får en bra helg och att nästa vecka blir bättre....kram

2008-11-07 @ 22:42:54
Postat av: Emma

Herregud. Ten-ten? Nästan som min franska. Ja du ibland slår önskningar in och ibland inte :-).

2008-11-08 @ 11:24:40
URL: http://enligtemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0