Ännu en vecka till ända

Söndag igen, vart tar tiden vägen egentligen? Tycker att det var söndag häromdan och nu är det det igen.
Har i helgen blivit uppringd flera gånger från jobbet så det känns inte som att man har varit ledig fullt ut. Var även där en sväng i lördags så jag tror att jag har jobbat ihop till en extra ledig dag i helgen eller ganska mycket kval övertid. Fast det bryr man sig inte så mycket om när man vill vara ledig......
Var ut och åt och på bio i lördags kväll med svägerskan. Vi såg Mamma Mia och den va så bra som alla sagt faktiskt. Skönt att gå och se en film och bara bli underhållen.
För övrigt så har hösten kommit nu, regnet vräker ner och det säkraste tecknet av alla.....jag fyller år snart.
Vet inte om det är åldern eller vad det är men har börjat tänka mer och mer på hur livet är egentligen. Har inga svar och blir egentligen bara mer förvirrad men tankarna bara snurrar där och är svårt att sluta fundera. Ja mer än så delar jag inte med mig.

Är iallafall glad för vissa saker. Har blivit tillfrågad om jag vill hålla föreläsning om mitt specialområde "Beroendelära" vid tre tillfällen under hösten i Örebro så det ska bli spännande och tur att någon tycker att man kan nå´t.

Deppigt värre eller hur men det vänder förhoppningsvis snart...............

Kommentarer
Postat av: Mickis

Drygt att behöva jobba på helgen när man räknat med att vara ledig =( Hoppas du får bra kompensation för det =)

Så du åker runt och föreläser....det ska jag ha i åtanke om vi behöver nån bra till jobbet eller så nångång ler

Hoppas allt är bra med er alla och att vi ses snart.

Kram Mickis

2008-10-06 @ 20:52:49
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0