Cykelträning

Idag tog vi bort stödhjulen till E för att det var dags att träna på att cykla utan på planen hemmavid.
Vet ju att med M så tog det cirka två veckor innan vi kunde släppa henne så pass att hon litade på att hon kunde och då var det enbart för att jag inte orkade springa efter mer. Ja det måste ha varit en syn för gudarna....jag jagandes efter M som vägrade låta mig släppa och till sist så orkade jag inte mer utan släppte och då cyklade hon.
Tyvärr är det ju så med E att han ligger lite efter M rent utvecklingsmässigt (eller så är han helt enkelt ointresserad) och det är ju dels för att hon är tjej men också att hon är mycket före ändå.......
Idag var det iallafall den stora dagen och vi hade laddat upp med plåster, förband och e rejäl portion tålamod och så här gick det...........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0