Life is good (sometimes)

Har haft en hektisk vecka på jobbet denna vecka och det är äntligen fredag.
Skulle ha slutat 15 men kom från jobbet 17.15 efter att ha fixat till i princip allt som jag skulle denna vecka. Förstår inte varför folk på jobbet ska strula alldeles innan man ska hem framförallt på fredagen. Kan man inte göra detta på förmiddagar så att man har en chans att fixa till saker och ting.
Skulle ha skyndat mig hem och fixat tacos till E eftersom vi skulle fira honom idag. Var hemma till 18 och möttes då av en sambo som förstod att vad jag behövde var ett stort glas rödvin (eller flera) efter denna dag. Så nu sitter jag här tre glas senare och känner mig tillfreds (och lite påverkad).
För att sammanfatta veckan så har den varit intensiv och hektisk, magkatarren har gjort sig påmind och svettpärlorna har lackat. Har även skrattat en hel del som vanligt men även blivit berörd och lärt mig något nytt så på det stora hela har det varit en bra vecka och avslutningen blev kanon. Det är sådana gånger som jag kommer ihåg vad det var som gjorde att jag föll från första gången vi träffades men två knoddar och 17 år senare är det svårt att komma ihåg detta alla gånger.
Nästa vecka kommer väl att påminna om denna vecka och det är väl tur att man har förberett sig med Omeprazol.........så att man lindrar magkatarren.
Har iallafall bestämt mig att jag ska försöka att vara mer positiv nästa vecka..............

Har förutom detta börjat kolla runt på olika alternativ till semesterfirandet. Har bestämt oss för att det blir stuga på Öland v.28 då vi ska kolla på Diggiloo där 7/7 så nu har vi förfrågningar ute till massa olika privata uthyrare. En del stugor mer eller mindre bra, men ju fler ansökningar desto mer att välja på.

  Gospelmässa på söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0