Uppdatering om vinsten

Tänk att jag har vunnit.......
Nu när jag har smält det så är det helt otroligt. Jag som aldrig vinner något.
Så 21 februari bär det iväg till Wallmans salonger och " Casablanca nights" och eftersom det är lite speciellt har jag även bokat hotell och fixat barnvakt så att jag och sambon kan njuta i fulla drag och bara ha det bra vi två. Det ska bli skönt och kul att göra något bara vi två. Det är ju inte så ofta som vi får rå om varandra på tu man hand. Nästan så man känner lite förväntan........
Ska bli kul i vilket fall som helst.

Äntligen har E börjat på jobbet.
Har saknat att ha henne där och nu när hon är där så är det som att hon varit där hela tiden....Skumt......
Hoppas att hon känner att det är lika kul trots allt runt omkring (det blir nog bättre).
Jobbet ja....Fick frispel idag (händer inte så ofta faktiskt och då för det mesta på tekniken).
Datastrul men enbart i ett program och självklart det programmet man inte klarar sig utan (datajournalen) och hur lätt är det att jobba då??????????? Så jag har idag lämnat mitt skrivbord i kaos och gått hem utan att avsluta ett skit så det känns inte så kul att gå till jobbet imorgon och veta att man ska fixa till allt man inte kunde göra idag. Bläääääääääääääääää.........hoppas att det blir bättre imorrn......
Föressten var vi effektiva i vår arbetsgrupp idag då vi har organiserat om det mesta. Till det bättre, ja fråga mig om 3-6 månader så kan jag kanske svara på om det blev bra. Idag vet jag inte hur det gick till eller vad det var som hände.............
Story of my life.................

Ja det var mitt liv just nu...........
psssst.....det gick bra på senaste invägningen trots ångest/oro innan för hur veckan innan hade sett ut. Så nu är det -5kg och still going strong......jag kämpar på =)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Vad duktig du är som kämpar på så =)

2009-02-04 @ 20:46:37
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Sari

GRATTIS!! Först och främst till viktnedgången...och sen så klart till vinsten och Wallmans. Det är er väl unt att få åka iväg och rå om varandra...Kram

2009-02-05 @ 10:14:22
URL: http://frufiona.bloggagratis.se
Postat av: Eva

Friskt kämpat med kilona!! Härligt att gå på Walllmans och roa sig. Själv ska jag nog jobba eller stå och se på när en kollega ska såga ner en gran av modell jättestor. Har lovat att ringa 112 om det behövs. Jag tror jag ska stå på behörigt avstånd.

2009-02-05 @ 12:30:53
Postat av: E

Jo då, det kommer nog att bli bra. Det ÄR roligt att vara tillbaka, måste bara ställa om mig lite. Förresten, kom ihåg att jag är stand-in för F den 21a(om han skulle råka bryta nåt eller så...).

2009-02-05 @ 18:47:45
URL: http://enligtemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0