Etapp 3 i livsstilsförändring

Nu är det konstaterat.
Jag har vågat mig till badhuset två veckor i rad för att bada med barnen innan simskola. Det är uppskattat både av barnen och faktisk av mig också. Är lite mysigt att simma, busa och leka tillsammans och efteråt kan man alltid basta.
Min fundering nu är att köpa årskort så att man kan simma lite när man vill. Skön och bra träning ju.
Veckan har varit händelserik annars. Har varit på jobbet två dagar. Övriga har jag föreläst eller varit på annat. Bland annat har jag varit på röntgen för ultraljud av levern och det tar aldrig slut så nu blir det fler undersökningar men ingen magnetröntgen som tur är. Har lite svårt att lokalisera förändringen så man får väl vänta och se igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0