Ännu en helg tillända

Hur kommer det sig att helgernas dagar går så mycket fortare än veckornas dagar?
Är ett sånt mysterium som man kan fundera på.......

Här har helgen varit lugn och skön eftersom dottern har varit sjuk med halsont och feber.
Vågade oss ut en liten stund idag till Hälla för att inhandla lite kläder då det verkar som att M inte slutar växa utan bara växer och växer. Fortsätter det så här så kommer hon att växa igenom taket snart......

Pratade om drömmar en morgon i bilen på väg till jobbet och jag deklarerade att jag minsann inte kommer ihåg vad jag drömmer och att jag vet inte om jag brukar drömma ens....
Så vad händer?????? Jo jag drömmer natten efter och en jättekonstig dröm.
Jag och familjen var i Ullared och runt omkring fanns det massor med affärer och vi hade tydligen vunnit ett pris och det bestod i att vi fick plocka varor inom ett inhägnat område under en timme. Vi tar med oss en varukorg och börjar. Träffar folk som vi känner som vi pratar med under tiden, känner ingen stress, provar olika saker bland annat klockor. Kommer så småningom på att vi kanske ska hämta en kundvagn och gå till elektroniken eller leksaksavdelningen. Det vi hade fixat hittills var varsin klocka och tortillabröd......

Ja vad säger det om en??????
Äter man tacos för ofta eller????

Sonen har iallafall fått detta för framtida bruk.....

......så nu kan han åka skridskor igen.....
Observera den gröna näsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0