Livet är som att dansa Jenka......

...ett steg framåt och två steg bakåt......

Varför kan saker och ting inte bara gå framåt...jag är less...less på att det allt skiter sig och går åt helvete....
Nu räcker det!!!!!!! Jag vill inte mer!!!!!!

Trodde att jag skulle på en enkel uppföljning för första gången på ögonkliniken Västerås efter att ha blivit överflyttad hit för sex månader sedan så pang som ett brev på posten och som ett slag i magen....remiss åter till Stockholm...har skett någon förändring sedan sist jag var där. Bilderna stämmer inte överens. Finns något som inte fanns där sist. Inte en aning vad det står för eller vad som ska ske härnäst. Så nu är det återbesök till Stockholm på måndag.
Wohooooo....trodde jag var klar med detta och att vi hade gjort slut men icke sa nicke...

Utöver detta så anser min överläkare på C-las att jag är intressant och den meriten vill man ju inte skylta med eller skriva i sin cv.....Han har remitterat meíg vidare till Uppsala....så nu är det på gång på två ställen och bara hos experterna...

Härligt att vara unik och speciell.....

Gnällkärring.......känner jag mig som nu samtidigt som känslorna ligger nära vid ytan vilket inte är likt mig och den känslan är inte så angenäm....

Jag vill ha det lugnt omkring mig och det är illa när saker som jag älskar och brinner för kommer som prio 48 i mitt liv just nu. NU räcker det, vet inte om min ryggsäck orkar mer utan att brista....

Kommentarer
Postat av: Emma

Sekund! Och ingen ger ut så mycket som ett skosnöre! Nej men Lisa, du är intressant ur betydligt fler perspektiv. Och du får ju se Sverige... Förstår om du är less, ring när du vill!

2011-02-17 @ 08:06:18
URL: http://enligtemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0