Akut besök hos läkaren

Eftersom smärtan inte ger sig och är ganska så intensiv (milt uttryckt). Det känns som om någon hugger en kniv i ryggen på mig i vissa lägen. Kan inte böja mig, inte andas ordentligt, inte röra mig ordentligt. Blir galen av detta. Sambon ringde hem på fm och frågade om jag ringt läkaren vilket jag såklart inte hade gjort så då var jag tvungen att ringa. Fick en akut tid nästan direkt  och efter lite provtagnig så konstaterade han att jag sannolikt har överansträngt mig och måste vila och börja med Alvedon regelbundet igen. Så nu har jag varit på Apoteket och hämtat medicin (igen) och vila, bra böcker, bad och återhämtning enligt doktorn på semestern.
Doktorns order och det är viktigt att göra som han säger.....




Eftersom jag har haft så ont så har jag sovit som en kratta i två nätter. Kan inte somna för att jag inte vet hur jag ska ligga. Är jättetrött men kan inte somna. Tänker och analyserar för mycket (vilket är en av mina svagheter). Har en del att fnula över och när man ligger där och det är tyst så börjar det att mala i huvudet. Så nu känner mig som en urvriden skurtrasa. Och så här såg jag ut imorse innan jag piffade till mig......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0