Uppdatering.......

Har nått första delmålet....
15 kg till jul så nu är övriga minus bara bonus. Kan inte riktigt fatta att jag lyckats. Detta genom att minska godis och snacks och äta mer mat. Tackar även familjen och VV....
Har lyckats att börja motionera mer och öka vardagsmotionen. Känner mig även gladare mest hela tiden och jag känner förändringen även om jag inte ser den så mycket.
I helgen är det första advent och dags för den bästa delen på min favorithögtid.

Bifogar bilder från Sigtunastiftelsen där jag var på konferens i förra veckan. Fantastisk mat och bra utbildning.


Kommentarer
Postat av: morsan

Du är fantastiskt duktig, nu håller vi i över helgerna också eller hur?

2012-11-29 @ 18:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0