Var ett tag sen sist

Jobbar och sliter och mellan det har/är det högtryck med träningar och andra aktiviteter. Fullt upp med andra ord!!!

Fortsätter trots detta med min viktminskning. 32 kg sedan augusti och 42 kg sen operationen av binjuren.
Ja vad ska man säga???? Tragiskt att man låtit det gå så långt men nu känner jag att jag börjar hitta tillbaka till Lisa innan graviditeter och sjukdomar.
Hälsovinsterna är många.....
Bättre kondition (orkar gå längre sträckor, böja mig ner, rensa ogräs m.m)
Förbättrad självbild (börjar känna mig ok och komma i normala kläder)
Gladare (svårt att se men det känns lättare)

Är iallafall sjukt stolt över min prestation so far men har en bit kvar till mål.
Tänkte bjuda på en bild....
2 år sen och idag.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg tjej

2013-05-26 @ 20:08:34
Postat av: Anonym

Oh, äntligen ett livstecken från dig. Jag kollar regelbundet din sida. Fy f-n va bra gjort Lisa - skitbra och skitsnygg....
Kram
från sekr Eva S

2013-05-27 @ 10:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0